neljapäev, 15. november 2007

Vox populi, vol 1

Kollegid meenutavad e maili kaudu. Koondi teinud Zorro, roppused ja inetused on arvamustest välja võetud, aga neid oli ja neid kasutati Innost kõneldes:
"Ülbe mees!", "Napsivend ja siis oli selline purjus peaga tõsiselt nilbe vend.../.../haiglane", "Arvas endast jube hästi ja teisi pidas /.../, tõsine ja vastik egoist, üks ebameeldivamaid kolleege, kes kunagi on olnud"

Kommentaarid Zorro blogis, mis väärivad esile tõstmist:
asdf ütles...
"Viimasel ajal on minu ja Irja blogi olnud justkui mingi kultusobjekt. Käib elav arutelu, miks ma seda teen. Miks ma keeran Ingridile, Epule, Dakile, ja ma ei tea veel, kellele. Jne, jne.Ma vastan. Mul pole huvi kellelegi keerata. Ma suhtlen oma lastega. Ma seletan neile, mis on elu. Mul pole muud võimalust neile infot edastada. Ma tahan neile rääkida, kuidas asjad on. Ausalt. Ja kogu lugu."Ta. kirjutab. seda. oma. lastele.Kena. Ma tõesti loodan, et Ingrid hoiab oma lapsed selle blogist või tervest internetistki eemal. Sellise jama oma ema kohta lugemisega ei kaitse inno oma lapsi mitte kuidagi. Tekitab neile sügava vaimse trauma, mis võib resulteeruda laste innostumisega. Puhtast humaansusest nende kahe poisi vastu oleks parem, kui inno neid enam mitte kunagi ei näeks ega nendega suhelda saaks. Huvitav, kas tema blogi oleks võimalik kohtus tema vastu kasutada, et talt lastehooldusõigus eemaldada?
teisipäev, 13. November 2007. a 12:38
asdf ütles...
Samuti on innol taktika: kui ta ei leia 'tõelist süüdlast', siis läheb ta närvi ja hakkab asju välja mõtlema. Stiilis "Vahetult pärast seda, kui kirjutasin (julgesin kirjutada!), et Marta ja Potsataja taga on tõenäoliselt tuntud blogija Daki alias Dagmar Lamp, ilmus veebi uus kuri blogi, mis hakkas siis minu üle ilkuma."Ehk siis nüüd on selge. Daki on vanakurat ise ja Epp vähemalt sama värdjalik tegelane. Nad teevad innole nii palju liiga nende asjatu ilkumisega, mida inno ise ka kasutab, aga oma tegevuses identifitseerida ei suuda. Ühe sõnaga - me kõik oleme Dakid ja Epud!
teisipäev, 13. November 2007. a 12:42

JA RAHVAS NÕUAB, ET INNO SELGITAKS VÄGISTAMISJUHTUMIT.

Ootame siis järge, ikka aadressil juhhaidiijuhhaidaa@gmail.com

10 kommentaari:

Inno ütles ...

Ma vägistasin INGRIDI!

Inno ütles ...

Ja enne seda vägistas INGRID minu.

Inno ütles ...

Ja siis ma vägistasin jälle INGRIDI.

Inno ütles ...

Ja siis ta vägistas minu.

Inno ütles ...

Ja siis läks pimedaks ja me ei näinud enam midagi. Peale Daki ja Epu, kes oma jalad laiali ajasid, aga ma ei jaksanud enam.

Anonüümne ütles ...

kurat, tundub, et 2 aastat sotsiaalset eksperimenti hakkab oma (õudsele) lõpule lähenema.
jälgisin selle aja jooksul ja aru ei saand, kas siis nii ongi, et mingi tüüp võib kõik kohad täis p...dada?!? ja s...gi teha ei saa?
aga paistab, et ühiskond siiski reguleerib end. ka netis. blog.tr.ee blokib ära, sugulased-sõbrad pööravad ära. kunagi neid kõrgelt hinnanud blogijad karikate emand, tiiu, lee on kõik ammu pea õlgade vahele tõmmanud. nak ütleb neist lahti. mis üle jääb? millega see kõik lõpeb?
naine (mees) võib ju ideaalne olla. aga ainult kahekesi maailma jääda? nomaitea, minul oleks siiski igav.

Anonüümne ütles ...

Kuna I+I ajasid endast eemale järjekordse grupi sõpru, võttis Aapo Ilves teema minuarust väga maitsekalt kokku paaris luulereas oma blogis.

Anonüümne ütles ...

Mina ennustan, et Inno teeb enesetapu ja peale seda võtab Irja mõistuse pähe ja läheb NAKi tagasi.

Irjal on veel lootust, aga Innol kindlasti mitte. Kui Innole kohale jõuab, et siin maailmas pole tal enam mitte kedagi, sest oma lahmimise käigus on väga tõenäoline, et ta mõne oma praeguse toetaja varvastele astub ja siis on tal kaks varianti rehabilitatsioon ühiskonna silmis või suitsiid.

Anonüümne ütles ...

loodame, et sutsiidi tegijaks ei saa mitte inno teismeeas poeg ega eksnaine.

Anonüümne ütles ...

nii kena oleks kui see vägistamisest pääsenud naine estitaks politseisse avalduse.