kolmapäev, 14. november 2007

Inno on kodus kehtestanud tsensuuri


Tundub, et Inno on kodus kehtestanud tsensuuri. Irja ei võigi enam vabalt sõna võtta...
Rahvas edastas sellise teate Zorrole:

Inno kustutas Irja postituse. Aga Irja kirjutas, et Aapo olla kuri olnud ja ütles, et Aapo luges nende Blogi ja on vaja tõsiselt rääkida. Midagi sellist, et see möla läheb juba liiga pikaks. Et varsti teile ei jäägi sõpru. Irja olevat haige olnud ja ei tahtvat neid naki poisse sisse lasta vms. Ja siis kõne katkes ja Irja nuttis ja Inno oli kurb.Vihane Irja ütles, et varsti võtab Nak ka Daki oma ridadesse. Irja lubas siis Nak'ist välja astuda. Hiljem see postitus kadus see postitus nende blogist. Silmakirjalikkus ja ausus ise. :)

Zorro kahtlustab, et peab varsti ka Irjale appi tõttama, sest Inno käitumises hakkab ilmnema vägivalduse märke.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aapo äskis neil lihtsalt PLÖGINA LÕPETADA, ehk siis ilmselt lahmimine lõpetada. Nimelt on ju Inno promonud, et Aapo on ta sõber, aga sita sõber on sitt olla :(

Anonüümne ütles ...

tõsijutt, mina ka lugesin seda posti ja hiljem oli see kadunud...NAKil on kõrini sellest, mis toimub. Kahetsevad, et selle skiso Inno liikmeks võtsid ja peavad plaani, kuidas Irjat skiso mõjuväljast eemale saada, et Irja jälle selge pääga mõelda saaks.

Anonüümne ütles ...

Skisofreenia esinemissagedus on ligikaudu 1% t. Haigestutakse tavaliselt vanuses 20-30 eluaastat. Meeste haigestumus on tavaliselt sagedasem kui naistel.

Skisofreenia mõjutab seda, kuidas aju tõlgendab meid ümbritsevat maailma, mõjutades mõtlemist ja arusaamasid ja kahjustades inimese võimet loogiliselt mõelda, oma mõtteid edastada ja üldse normaalselt ühiskonnas funktsioneerida.---
Luulumõtted on sageli valed ning kasutud uskumused, mida teised antud kultuuritaustaga seotud inimesed ei usu. Inimesel võib olla paranoiline luul - mõtted jälitamisest, tagakiusamisest jne.; võib esineda suurusluul - "Ma olen Jumala käsilane maa peal!" või "Ma olen maailma rikkaim inimene!". Luulud võivad tekkida halva meeleolu ajendil, võivad alguse saada hallutsinatsioonide seletamisest iseendale või kogetud aistingu baasil.----
Kahjuks skisofreenia all kannatajad alati ei tunnista endale, et nad on haiged ja keelduvad ravist, kuigi nad seda hädasti vajaksid. Seega näeb Eestis vastuvõetud psühhiaatriaseadus ette, et kui inimene oma häire tõttu on muutunud ohtlikuks endale või teistele, siis rakendatakse tema puhul tahtest olenematut haiglaravi.

Anonüümne ütles ...

väga hea, et selle välja panite. ma ka nägin, et kuskil otsingus figureerib see "kuidas Daki sõbra minu vastu pööras", aga lugeda kuskilt ei saa.
paistab, et avameelsus hakkab aina ahtamaks jääma.
paraku tõesti sitt sõber määrib.
mina näiteks ei saa sinna midagi parata, et mõtlen, mis kuradi ajaleht see äripäev on, kui sellised vaimust vaesed seal aastaid uuriva ajakirjanikuna on saanud töötada. paneb ikka kukalt sügama küll.

Anonüümne ütles ...

teisipäev, 13. November 2007
Kuidas Daki mu sõbra minu vastu pööras
See oli jõle. Ja ma kirjutan sellest, Aapo, sest mul oli niiii valus. Raisk. Kõikidest inimestest just Sina. Sina, keda ma armastasin. Mitte ses mõttes, aga Sa tead küll, mis mõttes.

Oli reede õhtu ja ma olin kodus haige. Tõsiselt haige sealjuures. Olin kogu aasta isa eest hoolitsenud ja see on mõjunud mu tervisele. Ja ma tahtsin magada. Teadsin küll, et oli Veiko Märka raamatu esitlus ja ma nii väga tahtsin sinna minna, aga ma olin haige.

Helises telefon ja Aapo rääkis mulle mesimagusa häälega, et tead, Veiko ja Wimps tahaksid minu juurde ööseks tulla. Mul ju see NAKi tuba alumisel korrusel, eksole. Kus naklased ikka öömaja saanud, aga sel õhtul olin ma haige. Rääkisin veel Wimpsiga ka, et kuule, palun, kas te mujalt ei leiaks öömaja, aga siis kiskus Aapo Wimpsilt telefoni ja ütles mulle, et PLÖDIN ON LIIGA PIKAKS LÄINUD. Ja kui ma ei taha, et me Innoga täitsa üksi jääme, siis ma lasen poisid sisse. Kas lased poisid sisse, küsis Aapo kurjalt.

Mul oli tunne, nagu mind oleks surutud seina äärde. Ja ma saan siis alati kurjaks, kui mind surutakse vastu seina. Ma olin haige, kurat võtaks. Aapo ütles, et ta on me blogi lugenud ja tahab muga sest tõsiselt rääkida. Sel päeval olime kirjutanud Epust ja Dakist. Ütlesin Aapole, et las Wimps helistab mulle ise, kui tulema hakkab, ja me kõne sai otsa.

Läksin tuppa ja ulgusin nutta, pisarad voolasid ja mul oli väga paha olla. Nagu oleks hinge sülitatud. Kas ma ei ole siis oma sõprade vastu hea olnud, küsisin Innolt läbi pisarate, - kas ma ei ole teinud kõik, mis ma olen suutnud, ja sutsu rohkem veel? Inno silmad olid kurvad. Kõige kurvem ongi vaadata, kuidas su kallile liiga tehakse.

Aapo, ma tunnen Sind kümme aastat ja ma usun siiani siiralt, et Sa poleks seda teinud, kui Sind poleks kõvasti mõjutatud. Kes see mõjutaja oli? Kas Daki? Daki igal juhul kirjutab nüüd kogu aeg Sinust.

Tead, ma olen Sinu peale nii vihane, et ma ei saa Su sms-ile vastata ja ma ei tea, kas ma tahan vastata Su telefonikõnele. Aga ma tahan, et õhk saaks puhtaks. Sest Sa oled mulle palju tähendanud. Aga mina ei ole ka uksematt. Ja see, kui ma ei kaeba ja muudkui naeratan, ei tähenda, et minust võib nagu muuseas üle kõndida. Need, mis Sa mulle ütlesid, ei olnud Sinu sõnad. Aga ma võtsin need sõnad südamesse.

Kujutan ette, et järgmine samm on siis Daki NAKki võtmine!? Sellisel juhul astun mina, ja ma ei tee nalja, päevapealt välja. Ma ei taha osaleda NAKi naljanumbriks muutumise projektis, olgugi, et see tooks kaasa mõned lood Õhtulehes ja Kroonikas.
Kirjutanud Irja kell 22:20 0 kommentaari Lingid selle postitusele
Teemad: Ajakirjandus, Suhted, Äri